View profile

Strudel - Vydání #255

Strudel
Strudel - Vydání #255
By Roman Maštalíř • Issue #255 • View online
Je tomu teprve 14 dní, co jsem se dočkal iPhonu 14 Pro, ale už jsem se docela sžil. Ono, na lepší se zvyká rychle. 😅
Upřímně jsem si myslel, že always-on-display bude první věc, kterou vypnu. Ve výsledku je ale docela komfortní letmým pohledem vidět, kolik je hodin nebo jestli někdo nepsal. Dávám si ale pozor, protože opravdu nechci být otrokem svého telefonu. Pokud se přistihnu, že stále vyhlížím notifikace, funkci vypnu. 🧐
Deep Purple barvu si docela užívám, i když by mi největší radost udělal červený, i tak to alespoň není okoukaná černá nebo stříbrná varianta. iPhone nosím zásadně bez obalu, již od iPhone 12. Naštěstí mi zatím nikdy nespadl na zem. No a když budu skutečně nešika, na to jsem si koupil AppleCare+, nicméně nemám v plánu jej využít. Snad. Na displeji mám ale sklo, protože jsem si zvykl, že iPhone poškrábu jen tím, že se na něj podívám. 🤦‍♂️
Po tom, co jsem lehce přes čtvrt roku používal iPhone Xs si opět užívám MagSafe, který je za mne zcela geniální funkce! Zejména v kombinaci s Belkin BOOST CHARGE PRO 3v1 stojánkem. Takto se mi AirPods, Apple Watch a iPhone nepovalují na 3 různých místech. ❤️
No a fotky… To je kapitola sama osobě. Zatím jsem neměl příležitost více fotit, bohužel ani natáčet, ale zatím se iPhone popral se vším, co jsem mu nahodil před objektiv. Jsem nadšený. iPhone 14 Pro fotí neskutečně i v porovnání s iPhone 12, hlavně v situacích, kdy není dostatek světla. 🤯
Jo a ještě jedna vtipná vložka. Na cesty do práce jsem měl vždy AirPods Pro a Max výhradně v kanceláři. Teď je mi ale taková zima na uši, že raději nosím Max i na cestu do i z práce. Chvílemi si připadám jako Otík… 😅

Rozumím, o co se Apple snaží a první vlaštovky vypadají zajímavě. Světu her ale vládne NVIDIA a další giganti, alespoň z pohledu technologií. Podívejte se jen na DLSS 3.0… Jakmile Apple dokončí přechod na Apple Silicon, bude mít největší ekosystém na světě složený u iPhonů, iPadů, Maců a Apple TV. Jedna hra tak může bez větších úprav běžet na všech zařízeních s minimálními náklady na úpravy. Úplně ale nechci na Macu hrát hry určené pro dotykový display plné mikro-transakcí. A ruku na srdce, AAA vývojáři, kteří optimalizují hry pro Xbox, PS5 nebo Switch nebudou nákladně přepisovat své hry na Metal 3, aby prodali pár kopií navíc. 🤷‍♂️
Takže ano, Mac se dočká více her portovaných z iPhone a her od menších studií a Indie vývojářů. Ale záplavě her od velkých studií prostě nevěřím. I když jsem slyšel, že Apple oslovuje studia a hodně tlačí na pilu. Vůbec bych se nedivil, kdybychom se jednou dočkali přenosné “konzole” od Applu. 😯
Mějte však na paměti, že v moment, kdy Apple zařízne Rossetu 2, přijdeme o veškerou knihovnu her, která dodnes na Mac vyšla. 😒
It's OFFICIAL - Macs Are Now GOOD at Gaming!
It's OFFICIAL - Macs Are Now GOOD at Gaming!
iPhone
iPad
Mac
Zajímavosti
O toto se s vámi nemohu nepodělit! Osobně jsem strávil výrazně víc času v Heroes II, ale třetí díl patří taky mezi moje srdcovky. A stolní hra vypadá doslova úchvatně! 😇
Heroes of Might and Magic III: The Board Game | OFFICIAL TRAILER
Heroes of Might and Magic III: The Board Game | OFFICIAL TRAILER
Jedno kafe měsíčně. ☕️ Přesně tolik stojí podpořit Strudel na Patreonu 🎉. Můžete tak pomoci udělat Strudel lepší. ❤️
Děkuji Danielu Drncovi, Petru Fialovi, Mirku Pilátovi, Michalu Holeksovi, Lukáši Pelcovi, Petru Netušilovi, Tomáši Baránkovi, Jindřichu Samci, Romanu Kříži a Pavlu Lesovi za podporu Strudelu! ❤️
Did you enjoy this issue?
Roman Maštalíř

Přehled toho nejzajímavějšího, o čem se u nás o Apple píše. Každý pátek ve vaší mailové schránce.

In order to unsubscribe, click here.
If you were forwarded this newsletter and you like it, you can subscribe here.
Powered by Revue